ÖN BİLGİLENDİRME FORMU


TÜKETİCİ MEVZUATI GEREĞİNCE ÖN BİLGİLENDİRME FORMU


SATICIYA İLİŞKİN BİLGİLER

Unvanı: Teknogöz Bilişim Sistemleri (Bundan böyle “TeknoGöz” veya “SATICI” olarak anılacaktır)

Adresi: Bahçelievler Mah.  Kozalaklı Sk. 11/4 Pendik/İstanbul/Türkiye

VD: Kartal Vergi Dairesi

Vergi Kimlik No: 5300379776

Telefon : 0532 000 0000

E-Posta : bilgi@teknogoz.com.tr

Ürün iade adresi : Bahçelievler Mah.  Kozalaklı Sk. 11/4 Pendik/İstanbul

Aras Kargo İade Kodu: 2303254551512


ALICIYA ("TÜKETİCİ") İLİŞKİN BİLGİLER

Adı/Soyadı/Ünvanı:  

Adres: 

Telefon: 

E-Posta: 



SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN BİLGİLERİ

İşbu kısımda sözleşme konusu ürün ya da ürünlerin temel özellikleri açıklanmaktadır.


Ürün Kodu Adı Miktarı Fiyatı Toplam

Kod Ad Adet 0,00 TL 0,00 TL



Kargo Bedeli : 0,00 TL

KDV Dahil Toplam : 0,00 TL

Ödeme Şekli: 

Teslimat Adresi: 

Teslimat Edilecek Kişi: 

Fatura Adresi: 


Siparişiniz 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümlerine uygun olarak sipariş tarihinden itibaren en geç 30 (otuz) gün içinde tüketici adına kargo firmasına teslim edilir ve/veya indirim kodunuz elektronik olarak size ulaştırılır. Kargo gönderi kodunuz sisteme yansıdıktan sonra en geç 10 gün içerisinde siparişiniz kargo firması tarafından teslim edilecektir.


GENEL ŞARTLAR

SATICI malı kendisinin geri alacağına dair bir teklifte bulunmadıkça, Tüketici cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren 10 gün içinde malı SATICI’ya ulaştırmak üzere 1. Maddede belirtilen ürün iade adresine geri göndermek zorundadır.

Tüketici, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmadığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumludur.

Tüketici, siparişe ilişkin ödeme, ürün teslimi ve cayma hakkı dahil olmak üzere ortaya çıkabilecek sorunlara ilişkin tüm bilgiye Müşteri Hizmet Destek hattını arayarak ulaşabilecektir.


CAYMA HAKKI

5.1. Tüketici; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, teslim aldığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin ürünü (ya da ürünleri) reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Sözleşmede, hizmetin ifasının 14 (ondört) günlük süre dolmadan yapılması kararlaştırılmışsa, Tüketici ifanın başlayacağı tarihe kadar cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar ürünün SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo firması veya ALICI'nın isteği doğrultusunda başka bir kargo firması ile iade gönderilmesi halinde ALICI’ya aittir. SATICI’nın işbu Sözleşme’nin onaylandığı tarih itibariyle anlaşmalı olduğu Kargo Firması Aras Kargo’dur.

5.2. Cayma hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre içinde SATICI’ya yukarıda bildirilen faks, telefon veya e-posta ile bildirimde bulunulması ve ürünün Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Cayma Hakkı kapsamında yer alan iade usulleri Mesafeli Satış Sözleşmesinde yer almaktadır.

5.3. Tüketici aşağıdaki ürünler kapsamında cayma hakkını kullanamaz:

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

c) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açıldıktan sonra yeniden satışının mümkün olamayacağı veya bu gibi koruyucu unsurların bozulmasından kaynaklı yeniden paketlenemeyecek durumdaki mallarla, iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

d) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.


GEÇERLİLİK

İşbu ön bilgilendirme formu, elektronik ortamda Tüketici tarafından okunarak kabul edildikten sonra Tüketici Sözleşmesi kurulması aşamasına geçilecektir.


YETKİLİ MAHKEME

Tüketici; şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde Tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Sorunları İl ve İlçe Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine yapabilir.


ALICI 

Adı/Soyadı: 

Eposta: 

Tarih-Saat:   


Müşteri Hizmetleri iletişim bilgileri ; 0(534) 354 74 95 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızı arayabilir veya https://teknogoz.com.tr web sitemizden üye girişi yaparak “iletişim” sayfasında yer alan “iletişim formu” bölümünden bizimle iletişime geçebilirsiniz.