Ana sayfada bulunan linkler aracılığı ile, sağ üst köşede bulunan büyüteç simgesine basıldığında açılan arama çubuğu kullanılarak ya da kategori seçimi yapıldıktan sonra açılan sayfadan ürün seçilip "Sepete Ekle" butonuna basılır. Satın almak istediğiniz tüm ürünler için bu işlemi tekrarlayabilirsiniz. Sepete eklenen ürünler sağ üst köşedeki alışveriş sepeti simgesine basıldığında görüntülenebilir, burada "Sepete Git" butonuna basarak sepetinize gidebilirsiniz. Açılan "Sepetim" sayfasında sepetinizdeki ürünleri görüntüleyebilir, adetlerini değiştirebilirsiniz. Ardından sayfanın alt köşesinde bulunan "Alışverişi Tamamla" butonuna basılmalıdır. Açılan sayfada eğer kayıtlıysanız fatura adresi ve teslimat adresleri seçilmelidir. Başka bir adres girilecekse "Yeni adres ekle" butonuna basılabilir. Eğer kayıtlı değilseniz burada kayıt olabilir, adresinizi kayıt edebilirsiniz. Kargoyu ve ödeme yöntemini de seçip ilgili formları doldurmanız ardından özel bir notunuz varsa not kısmını da doldurabilirsiniz. Siparişinizde düzeltmeniz gereken bir şey olursa, ekranda bulunan "Geri" butonunu kullanarak düzeltmelerinizi yapabilirsiniz. Son adımda ise sipariş özetini görüntüleyebilir, ödeme ekranına geçmek için "Onayla ve Ödemeye Geç" butonunu kullanabilirsiniz. Açılan ödeme sayfasında kart bilgilerinizi girerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Siparişinizin onayı ardından sistemimize kayıtlı e-posta adresinize sipariş özetiniz iletilecektir.
Siparişiniz onayından sonra ürününüzün hazırlanması ve faturalama işlemlerinin yapılmasının hemen ardından siparişiniz kargoya teslim edilir. Ayrıntılar için Teslimat & İade Bilgileri sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildikten sonra ortalama 1 ila 3 iş günü içerisinde size ulaşacaktır.
Sipariş verirken karşılaştığınız hatanın görsellerini bilgi@teknogoz.com.tr adresine e-posta ile iletebilir ya da İletişim sayfasından bize ulaştırabilirsiniz. Size en kısa süre içerisinde yardımcı olacağız.
Siparişiniz "Hazırlanıyor" aşamasında ise "Siparişlerim" sayfasında ilgili siparişi "Göster" butonu ile görüntüledikten sonra "Siparişi İptal Et" butonunu kullanarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.
İade ettiğiniz siparişiniz bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Siparişiniz iade şartlarına uygunsa 24 saat içerisinde iadesi alınır. Kartınız bankasına bağlı olarak da para iadeniz 2 ila 8 iş günü içerisinde kartınıza bankanız tarafından aktarılacaktır.
Siparişinizin teslimatını Aras Kargo yapmaktadır.
Ürünleriniz kargoya teslim edildikten sonra "Siparişlerim" sayfanızdaki ilgili sipariş ayrıntısını görüntülemek için "Göster" butonuna bastığınızda açılan sayfada "Kargo Takip" butonunu kullanarak kargonuzun son durumunu öğrenebilirsiniz. Ayrıca aynı sayfanın altında bulunan "Sipariş Geçmişi" bölümünde kargo takip kodunuzu görebilir, bu kodu kargo firmasına ait internet sitesine girerek sorgulama yapabilirsiniz.
İkinci kişi, kimlik ibrazı ile siparişinizi teslim alabilir.
Satın aldığınız ürünleri, sözleşmenizin iade şartlarına bağlı kalmak kaydıyla siparişiniz size ulaştığı günden itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Bunun için Siparişlerim" sayfanızdaki ilgili sipariş ayrıntısını görüntülemek için "Göster" butonuna bastığınızda açılan sayfada ilgili ürünün yanında bulunan "İade Et" butonunu kullanabilirsiniz. Formu doldurup, size verilen iade kodunu kullanarak Aras Kargo'ya teslim edebilirsiniz. İadelerde Aras Kargo ve belirtmiş olduğumuz iade kodu ile yapılan tüm gönderiler için kargo ücreti firmamıza aittir.. Diğer kargo firmaları ile yapılan gönderimlerin ücretleri göndericiye aittir ve ücreti ödenmeyen kargolar firmamızca teslim alınmamaktadır. İadenin faturası ile birlikte yapılması gerekmektedir.
Taksitli ödeme seçeneğiyle aldığınız ürüne ait tutarın tamamı, kredi kartınıza iade edilir. Bankanız tarafından iadenizin geri ödenmesi taksitli olarak kartınıza yansıtılır. Bu taksit iadelerini taksit süresi boyunca kart ekstrenizden de takip edebilirsiniz.
Siparişim iptal edilmişti fakat ürün bedeli geri ödenmedi. Paramı ne zaman ve nasıl geri alabilirim?
İptal işlemini tamamladığınızda iptal edilen ürünler ile ilgili bilgi e-posta adresinize gönderilir. 3 iş günü içerisinde ürün bedeli ödeme yönteminize göre tarafınıza geri ödenecektir. Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık göstermektedir.
Siparişlerinizi her zaman mümkün olan en kısa teslimat süresi içinde gönderiyoruz. Nadiren de olsa bazen beklenmeyen durumlar gecikmelere sebep olabiliyor. Bu tip gecikmelere sebep olabilecek bazı durumlar:
Stokta kalan son ürünü satın almış ve üründe üretime bağlı defo/arıza varsa ve tedarikçiden yeni bir tanesi tedarik edilmeye çalışılıyorsa,
Sipariş teslimatı indirim veya kampanya dönemine denk gelmişse,
Olumsuz hava koşulları ve benzeri kontrolümüz dışında gelişen bir durum mevcutsa.
Stokta kalan son ürünü satın almış ve üründe üretime bağlı defo/arıza varsa ve tedarikçiden yeni bir tanesi tedarik edilmeye çalışılıyorsa,
Sipariş teslimatı indirim veya kampanya dönemine denk gelmişse,
Olumsuz hava koşulları ve benzeri kontrolümüz dışında gelişen bir durum mevcutsa.
Siparişinizi verirken teslimat/fatura adres bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Siparişiniz tamamlandıktan sonra adres değişikliği yapılmamaktadır.
Web sitemizden satın alınan siparişinizin faturası ürününüz kargoya verildikten sonra ortalama 7 iş günü içerisinde faturanız e-posta adresinize iletilecektir. Bu nedenle alışverişiniz sırasında e-posta adresinizin güncel olduğundan emin olunuz.
Hasarlı/kırık ürünlerde "Durum Tespit Tutanağı" ile işlem sağlanmaktadır.
Kutu hasarlı ise; sipariş ettiğiniz ürünün kutusunda hasar, eksik veya gözlemlenebilir hasarlı ürün olduğunu fark ederseniz, teslimat personeli yanınızdayken, "Durum Tespit Tutanağı" düzenlenmesi ve paketi teslim almamanız gerekmektedir. Durum Tespit Tutanağı'nı bilgi@teknogoz.com.tr mail adresine iletebilirsiniz.
Ürün hasarlı ise; paket içeriğinde eksik ya da hatalı ürün olduğunu fark ederseniz, bu sayfada açıklanan iade sürecini takip ederek iadenizi gerçekleştirebilirsiniz.
Kutu hasarlı ise; sipariş ettiğiniz ürünün kutusunda hasar, eksik veya gözlemlenebilir hasarlı ürün olduğunu fark ederseniz, teslimat personeli yanınızdayken, "Durum Tespit Tutanağı" düzenlenmesi ve paketi teslim almamanız gerekmektedir. Durum Tespit Tutanağı'nı bilgi@teknogoz.com.tr mail adresine iletebilirsiniz.
Ürün hasarlı ise; paket içeriğinde eksik ya da hatalı ürün olduğunu fark ederseniz, bu sayfada açıklanan iade sürecini takip ederek iadenizi gerçekleştirebilirsiniz.
Lütfen özel siparişleriniz ve stoğu tükenen ürenler için bizimle iletişime geçiniz.
"Hesabım/Siparişlerim" sayfanızda ilgili siparişinize ait ayrıntıları görüntülemek için "Göster" butonuna bastıktan sonra açılan sayfada bulabileceğiniz "Mesafeli Satış Sözleşmesi" ve "Ön Bilgilendirme Formu" linklerini kullanarak sözleşmelerinizi görüntüleyebilir ve yazdırabilirsiniz. Sözleşmeleriniz, daha sonra istediğiniz bir zamanda erişebilmeniz için sınırsız süreyle hesabınızda aynı konumda saklanmaktadır.
Web sitemiz üyeliğinden çıkmak için "Hesabım" sayfasındaki "KVKK Verilerim" sayfası üzerinden "Kişisel verilerimi kaldır" seçeneğini kullanabilirsiniz. Hesap silme talepleri; sahtekarlık algılama, iade, ya da geri ibraz işlemlerinin tamamlanması için talep gerçekleştirildikten 180 gün sonra işleme alınabilecektir.