Siparişim iptal edilmişti fakat ürün bedeli geri ödenmedi. Paramı ne zaman ve nasıl geri alabilirim?
Stokta kalan son ürünü satın almış ve üründe üretime bağlı defo/arıza varsa ve tedarikçiden yeni bir tanesi tedarik edilmeye çalışılıyorsa,
Sipariş teslimatı indirim veya kampanya dönemine denk gelmişse,
Olumsuz hava koşulları ve benzeri kontrolümüz dışında gelişen bir durum mevcutsa.
Kutu hasarlı ise; sipariş ettiğiniz ürünün kutusunda hasar, eksik veya gözlemlenebilir hasarlı ürün olduğunu fark ederseniz, teslimat personeli yanınızdayken, "Durum Tespit Tutanağı" düzenlenmesi ve paketi teslim almamanız gerekmektedir. Durum Tespit Tutanağı'nı bilgi@teknogoz.com.tr mail adresine iletebilirsiniz.
Ürün hasarlı ise; paket içeriğinde eksik ya da hatalı ürün olduğunu fark ederseniz, bu sayfada açıklanan iade sürecini takip ederek iadenizi gerçekleştirebilirsiniz.